Followers

Monday, March 29, 2010

makeup peserta AF8 - ERMA selepas tersingkir pada minggu kedua penyingkirAN..

ni la gambarnya yang dah kuar dalam website MURAI... nak tahu kisah yang lanjut layarilah website MURAI tu yer....

erma, ajieb dari MURAI dan meeee....


tetap enjooyyyy...wlaupun penat..


posing time...


done...comelkan?


dalam process...


before makeup..








Lama gak tak godek blog aku ni kan...busy la katakan..hehehe..
ok kali ni aku nak citer pasal semalam aku dapat job untuk makeup kan peserta kedua yang tersingkir dari AF8 malam ahad baru ni..ERMA nama dia..ala yang nyanyikan lagu stacy tu...photoshoot ni untuk MURAI. com.my and ASTRO...ala yang bersama dengan AJIEB tuu..tapi sblm tu thanks tu dilaaaaaa.....kerana mempercayai hasil kerja i ok...
so ni aku upload kan gambar2 masa aku kat sana .....korang tgk la yer...kalau nak banyak lagi korang add la aku dalam facebook tu....

No comments:

Post a Comment