Followers

Monday, March 15, 2010

Majlis Sanding 2 beradik Fatiha & Fairuz di Melaka= 13/3/2010





kite tengok si adik..fatiha
adik tak bayak gambar..sebab emy makeupkan dia dulu...pastu nak makeupkan kakak plak..so terkejar2 skit...





ni fairuz (kakak)

Alhamdulillah,
sabtu baru ni aku ke Sg. Udang, MELAKA, negeri tempat aku membesar, ...aku makeupkan 2 pengantin adik beradik..berpeluh gak la nak buat untuk 2 orang sekali, but i try my best ....and lastly aku berjaya jugak...bukannya apa,
aku kena kejar masa...takut tersasar dari time dia orang nak berarak tu..korang tengok la ek pic yang aku upload kan ni..before that, aku nak say thank u to INA, sebab dia merangkap my assistant aku hari tu..and also to BUTIK AS CREATIVE...sebab percayakan i ..hope lepas ni job aku akan bertambah lagi...i like...heheheh

No comments:

Post a Comment