Followers

Wednesday, January 27, 2010

Rumusan first day kelas bersama HERI

semalam masa balik kerja, sebelum bertolak ke Pandan Mewah aku balik rumah dulu..yer ar kena layan la
dulu aqil n adina..cian plak nanti aku p kelas Heri tu tak tau pukul berapa sampai umah...settled semua
aku pun bertolak dari rumah kol 6.30 petang..takut jemmm...
sampai tempat tu kol 7.30...gabra la gak, sebab tak pernah drive sendiri ke tempat cam tu..
tapi takpe hubby kata kena bergerak sendiri kalau tak macam mana nanti nak buat kerja ni kalau asyik bergantung pada dia..tapi malam sebelum tukan, hubby dah tunjuk kat mana jalan nak p ke kelas Heri tu..alhamdulillah
aku bERJAYA and sampai dengan SELAMAT..
BESTttt belajar dengan Heri...orang nya simple and very FrIendly..rupa2nya 2 orang je student untuk kelas kali ni..senang la skit Heri Nak tumpu pada kami..eheheh..bulan ni dalam majalah pengantin (muka depan linda Onn) ada model2 yang dimakeupkan oleh Heri...cantik !!!!
untuk kelas bersama HERI , dia tunjukkan teknik2 nya
meriaskan wajah orang guna caranya..maRVElous!! nanti aku tunjukkan pada korang ek..sebab malam tadi letih sangat, so tak larat nak ambil camera untuk mengupload gambar dalam blog..tunggu yek!!
untuk kelas hari ni (hari ke2), mula jam 7.00...so aku kena rushing skit la.. takpe walaupun penat
skit..tapi kalau hasilnya membanggakan...i have toooo la jawabnya..heheh..
sampai sini dulu la citer untuk semalam punya story moryy...to be continue yer!!!

No comments:

Post a Comment