Followers

Monday, January 18, 2010

kursus makeup bersama Sue...16 hingga 17/1/2010

pertama-tama sekali, aku rasa dah lama sangat aku tak update blog aku ni..yer ar..busy dengan macam-macam..sampai terlupa kat blog aku sendiri ni..asyik baca blog orang jer..hehehehe..!!

apa yang aku nak cerita kat korang hari ni..kisah aku p belajar kelas makeup2 dengan suederinatouch..best sangat dapat belajar dengan sue tue..(thanks a lot sue) buat appoitment dengan dia pun macam on the sport la orang kata..masa malam tu aku search internet, nak cari la pasal kelas makeup2 ni, n then terbukak sue punya blog..terus msg dia..but before that tanya my hubby boleh ke kalau nak p belajar makeup dengan sue..dia kata ok..(tq for my hubby coz gave me full support to do this job)bila msg sue, sue terus call me..sembang punya sembang, last2 comfirm on 16-17/1/2010. banyak yang aku belajar dengan sue, macam2 teknik..contoh nak blend colour, teknik shading, do and dont's, how to apply foundation and banyak lagi la..anyway thanks gak kat nurul sebab sudi jadi model kak emy..walaupun dia penat tunggu hasil kerja aku godek muka dia..but dia tetap tersenyum malu..

nak tengok tak hasilnya...!!

No comments:

Post a Comment