Followers

Tuesday, February 2, 2010

RUMUsan UNTuk HARI ke TIGa..

sebelum mula kerja...aku dok curi masa untuk mengupdate blog aku ni...hehehe...boleh ke camtu? takpe anggap jer boleh..kebetulan boss semua ade di ganu..so, ambil kesempatan la jawabnya..
* semalam kena bawa mODel...seperti biasa adik aku la mangsanya..cian dia, tapi aku rasa dia pun syok kot..yerla mana taknya dia pun teringin nak jumpa dengan HERI tu..saper la tak nak rasa dengan sentuhan heri ni kan!! .. professional makeup ok? tengok orangnya biasa jer...heheheheh...tapi makeup cantik BANGAT donGGG!!!..
*apa yang ditekankan semalam..seperti biasa..cara nak apply foundation tu, supaya bila blend nampak soft jer..tak bercapuk katanya..hehe..yer pak!! saya turuti... dengan HERI ni kelas tak jadi boring sebab HERI banyak cerita and banyak pengalaman...so banyak yang kami share ..ditambah plak dengan dila nya celoteh dan hubbynya..en. fazlie..kelas jadi meriah tau!!
*niat dihati semalam nak masukkan semua gambar yang aku ambil masa kelas berjalan..ttp almaklumla..bila balik..hero and heroin kecik aku dok tunggu depan pintu..yeyeyeye!! ibu balik..(ayat anak aku cam ni...ibu ni setiap hari g sekolah jer..) alamak!!! ibu belum pofular lagi anak dah banyak tanya ..camana? tapi mesti think positive....kena korban skit la sayang... nasib la hubby banyak membantu.. thanks sayang..emmmuahhh!!!
*kesimpulannya....TDO laaaaa.....

No comments:

Post a Comment